Для отримання якісної консультації Вам необхідно описати чітко ситуацію (проблемне питання) та долучити документи у форматі PDF/Word (за необхідності).
❗ Заявку для отримання консультації заповнює та подає сам замовник або його представник (фізична чи юридична особа). В описі обов’язково зазначається предмет заявки, дані замовника(ів), адресу (и) та/або кадастровий номер об’єкту (ів), якого стосується заявка.
Предмет заявки – це консультація з питань правильності підготовки та/або подання документів щодо: нормативно-грошової оцінки землі, присвоєння кадастрового номеру, оренди землі, отримання наказів на виділення у власність землі, екстериторіального висновку.
Лише після надходження повної оплати на рахунок Виконавця, здійснюється опрацювання заявки, результат якої оформлюється на розсуд Виконавця та направляється на електронну пошту Замовника. Факт оплати підтверджує погодження Замовником з умовами публічного договору, розміщеного на сайті. Послуга вважається наданою, а всі зобов’язання Виконавця відповідно до умов договору виконані з моменту направлення результатів Замовнику.
Якщо Ви надаєте документи, які містять Ваші персональні дані та/або здійснюєте оплату, цим надаєте згоду на їх збір, обробку та, у разі надання персональних даних третіх осіб, також підтверджуєте їх згоду на збір, обробку їхніх персональних даних та те, що Вами така згода попередньо була отримана.